مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-26سياسي

در جلسه فرماندهی عملیات بحران ساختمان «متروپل» چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، جلسه مرکز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و بررسی حادثه ساختمان متروپل آبادان روز پنج شنبه به ریاست وزیر کشور و با حضور رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، استاندار و مسئولان محلی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، چگونگی و علت ریزش ساختمان متروپل و همچنین شیوه امداد رسانی و آواربرداری را تشریح کرد.

وی گفت: از ابتدای حادثه، وزیر کشور، استاندار و سایر مسئولان استانی و نهادهای امدادی در منطقه حاضر شدند و وزیر کشور شخصا فرماندهی عملیات امداد و نجات را برعهده گرفت.

معاون استاندار خوزستان افزود: یک دستگاه بالگرد، 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، تجهیزات امداد رسانی و بیش از 700 نیروی امدادی و انتظامی در محل حضور دارند.

خانچی با اشاره به چالش های پیش روی امداد رسانی تصریح کرد: حضور خانواده های حادثه دیده و داغدار، حضور افراد متفرقه در صحنه و همچنین موضوع ریزش بخش ناپایدار سازه مجاور، کار آواربرداری را با مشکلات و محدودیت جدی مواجه کرده است.

گزارش آتش نشانی قدرت الله محمدی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران که از سوی وزیر کشور به عنوان فرمانده میدان تعیین شده است هم در این جلسه گفت: بیرون آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه فرماندهی عملیات بحران ساختمان «متروپل» چه گذشت؟

در جلسه فرماندهی عملیات بحران ساختمان «متروپل» چه گذشت؟