مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-26فرهنگي

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد


مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم معارفه امیر علی عموزاده مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین تودیع سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل سابق این مجموعه امروز در تالار شهید آوینی با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین استانی و جمعی از هنرمندان قمی برگزار شد.

در این مراسم سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در این 63 ماهی که به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم فعالیت می کردم لطف مراجع تقلید شامل حال بند بود و این عزیزان همواره مشاوره های موثری را در موضوعات مختلف به بنده ارائه می دادند.

وی افزود: خدمت در جوار حضرت معصومه(س) لذتی وصف نشدنی داشت که در این مدت از حیاتم تجربه کردم، خدا را شاکرم که مدیر بعدی این اداره مدیری کوشا، انقلابی و خدا شناس است که قطعا با حضور وی در این مسیر اتفاقات خوب و شایستی در فرهنگ و هنر استان قم رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: کمک ها و راهنمایی هایی که مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی، ریاست جامعه مدرسین آیت الله بوشهری، و نماینده ولی فقیه در استان قم آیت الله سعیدی، بر من دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد