مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-26حوادث

3 کشته و 5 مصدوم در حادثه گازگرفتگی در شهرک سپهرآباد شهرضا


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دلیل تجمع گاز متان در مخزن فاضلاب شرکت مقواسازی پانولی واقع در شهرک سپهرآباد شهرضا 3 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: ساعت 11 و 56 دقیقه ظهر امروز به دلیل تخلیه پسماند فاضلاب در یک منبع نگهداری و تجمع گاز متان در مخزن فاضلاب شرکت مقواسازی پانولی واقع در شهرک سپهرآباد شهرضا 3 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه افراد برای نجات همدیگر رفته بودند که دچار خفگی و مصدومیت شدند، بیان کرد: مصدومان این حادثه شامل 4 نفر آقا 20 تا 40 ساله و خانم 20 ساله و 3 نفر فوتی آقا 38,42 و 48 ساله بودند.

شیشه فروش با بیان اینکه در این حادثه 4 کد اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا اعزام شدند که هوشیاری آن ها خوب گزارش شده و تحت درمان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر رعایت الزامات ایمنی در نگهداری و حمل و نقل مواد عنوان کرد: 76 شهرک صنعتی در استان اصفهان داریم که بیش از 40 شهرک آن فعال است و 5 هزار واحد تولیدی در این شهرک ها مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته و 5 مصدوم در حادثه گازگرفتگی در شهرک سپهرآباد شهرضا

3 کشته و 5 مصدوم در حادثه گازگرفتگی در شهرک سپهرآباد شهرضا