مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-26سياسي

حاجوی: تاسیس سد مارون 2 خط پایانی بر کشاورزی منطقه خوزستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، ماجرای تاسیس سد مارون2 در استان خوزستان همچنان ادامه دارد و فعالین دانشجویی، رسانه ها، فعالین اجتماعی و دلسوزان استان خوزستان نسبت به احداث این سد هشدار هایی دادند؛ - دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان بهبهان گفت: به گفته کارشناسان و متخصصان، تاسیس سد مارون 2 خط پایانی بر کشاوزی منطقه خوزستان است و تالاب شادگان را نیز دچار مخاطره خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، ماجرای تاسیس سد مارون2 در استان خوزستان همچنان ادامه دارد و فعالین دانشجویی، رسانه ها، فعالین اجتماعی و دلسوزان استان خوزستان نسبت به احداث این سد هشدار هایی دادند؛ برای بررسی بیشتر ابعاد احداث این سد و مشکلات زیست محیطی استان خوزستان با امیر حاجوی، دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان بهبهان به گفتگو نشستیم.

امیر حاجوی در ابتدا با اشاره صدمات سد مارون یک به محیط زیست خوزستان گفت: سد مارون 2 قرار است در بالادست سد مارون یک کنونی احداث شود، سد مارون یک با اینکه حدود 30 سال قبل احداث شد، الان صدمات آن به تالاب شادگان مشخص است.

ایزدجو، ریاست آب و برق استان خوزستان سال 98 گفت که همین الان سد مارون یک حق آبه زمین های پایین دست را نمیتواند کامل بدهد و آن دبی (حجم آب) برای پایین دست را نمی تواند تامین کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجوی: تاسیس سد مارون 2 خط پایانی بر کشاورزی منطقه خوزستان است

حاجوی: تاسیس سد مارون 2 خط پایانی بر کشاورزی منطقه خوزستان است