مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-26سياسي

رزمندگان فاطمیون با شهید افغانستانی «رجبعلی غلامی» تجدید میثاق کردند +تصاویر


همزمان با ایام شهادت رییس مکتب شیعه امام صادق (ع)، جمعی از رزمندگان و بسیجیان مدافع حرم لشکر فاطمیون با حضور بر سر مزار شهید غریب افغانستانی دفاع مقدس «رجبعلی غلامی» با آرمان های این شهید تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، جمعی از رزمندگان و بسیجیان مدافع حرم لشکر فاطمیون با حضور در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی، بر سر مزار شهید غریب افغانستانی دفاع مقدس رجبعلی غلامی حاضر شدند و مزار این شهید مکتب اسلام را گلباران کردند.

در این مراسم، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بجستان، حسن حیدری فرماندار بجستان، سرهنگ رفعتی فرمانده سپاه بجستان، حجت الاسلام گنابادی نژاد مسؤول فرهنگی لشکر فاطمیون، سرهنگ شهنواز فرماندهی نیروی انتظامی بجستان، مهندس روحبخش شهردار بجستان، میثم دلیر مسؤول ناحیه بسیج بجستان و اعضای شورای اسلامی شهر بجستان حاضر بودند.

شهید رجبعلی غلامی متولد شهر کابل در افغانستان در سال 1359 از افغانستان به بجستان مهاجرت کرد و مدتی بعد به عنوان بسیجی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و در سال 1362 در عملیات والفجر 9 قهرمانانه به شهادت رسید.

شهید رجبعلی غلامی ماجرای شهادت این شهید شجاع افغانستانی دفاع مقدس را می خوانیم: رجبعلی غلامی در روز 6 اسفندماه سال 1362 در منطقه کردستان پس از باز کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان فاطمیون با شهید افغانستانی «رجبعلی غلامی» تجدید میثاق کردند +تصاویر

رزمندگان فاطمیون با شهید افغانستانی «رجبعلی غلامی» تجدید میثاق کردند +تصاویر