مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-26اقتصادي

خزعلی: بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی توسط بانوان باید ایجاد شود


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از یک واحد تولید پوشاک کودک و نوجوان در شهرستان اسلامشهر بازدید کرد و گفت: کی از مهمترین مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین بازار عرضه محصولات است که باید در این زمینه برای خانم ها با همکاری دستگاه های مختلف بازارچه های دائمی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه فرماندار شهرستان اسلامشهر صبح امروز به طور سرزده از یک واحد تولیدی پوشاک کودک و نوجوان در شهرستان اسلامشهر بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

خزعلی در این بازدید سرزده ضمن دیدار و گفت وگو با بانوان شاغل در این واحد تولیدی طی سخنانی اظهار کرد: این واحد تولیدی یکی از واحدهای نمونه تولیدی موفق است که توسط یک بانوی کارآفرین با اشتغالزایی برای قریب به 50 بانوی سرپرست خانوار فعالیت می کند.

وی گفت: در این واحد تولیدی که به صورت خانواده محور پایه ریزی و ایجاد شده ضمن اینکه توانسته تعداد بسیاری از بانوان را به کارگیری کند، با تولید محصولات با کیفیت با نمونه های خارجی رقابت و حتی در زمینه صادرات هم فعالیت می کند که امیدواریم در راستای تولید و جهش تولید و دانش بنیان بودن آن هم به موفقیت برسد و در جهت کارآفرینی برای بانوان به ویژه برای زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی توسط بانوان باید ایجاد شود

خزعلی: بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی توسط بانوان باید ایجاد شود