مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-26بين الملل

مقامات اوکراین خطاب به غرب: به جهنم بروید


مقامات دولت کی یف در واکنش به اظهارات سیاستمداران غربی در رابطه با واگذاری بخش هایی از خاک این کشور به روسیه جهت پایان یافتن درگیری ها، با الفاظ رکیک به استقبال آن پیشنهادات رفتند.

- به نقل از راشاتودی، مقامات اوکراینی پس از اظهارنظر سیاستمداران غربی در نشست مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس در سوییس مبنی بر اینکه اوکراین باید در قبال روسیه کوتاه بیاید، متوسل به استفاده از الفاظ رکیک شدند.

در همین رابطه، آلکسی آرستوویچ مشاور ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در انتقاد از کسانی که در غرب از دولت کی یف می خواهند به خاطر صلح، بخشی از خاک این کشور را به روسیه واگذار کند، گفت: بروید به جهنم با این پیشنهاداتتان در به حراج گذاشتن خاک اوکراین! آیا عقل لعنتی خود را از دست داده اید؟ بچه های ما دارند می میرند، نظامیان ما با بدنشان را سپر گلوله ها کرده اند و به ما می گویند که چگونه سرزمین هایمان را قربانی کنیم.

چنین چیزی هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

میخاییل پودولیاک مشاور دیگر زلنسکی نیز در کانال تلگرامی خود نیز در همین رابطه و خطاب به لابی های طرفدار روسیه در اروپا در پیامی که منتشر کرد، نوشت: ما به شهروندانمان، سرزمین هایمان یا حاکمیتمان چوب حراج نخواهیم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات اوکراین خطاب به غرب: به جهنم بروید

مقامات اوکراین خطاب به غرب: به جهنم بروید