مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-26حوادث

حمایت روانی از بازماندگان متروپل آغاز شد


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اعزام تیم های «سحر» (ساماندهی حمایت های روانی، اجتماعی و فرهنگی) این سازمان به محل حادثه متروپل آبادان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اهواز، محمد گلفشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم حمایت روانی از بازماندگان حادثه ریزش ساختمان در آبادان گفت: با توجه به وسعت حادثه تیم های سحر این سازمان در محل سانحه ساختمان متروپل مستقر شدند.

گلفشان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم تخصصی از اهواز در منطقه حضور دارد وظیفه این دو تیم فضاسازی مناسب برای حضور بازماندگان  است.

وی در خصوص استقرار خانواده بازماندگان گفت: با توجه به اینکه سازه های اطراف ساختمان متروپل ناپایدار است به خانواده بازماندگان در نزدیک ترین منطقه به آواربرداری چادر اسکان داده شده تا از دور شاهد آواربرداری باشند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: انجام مداخلات روانشناسی و مشاوره با خانواده بازماندگان از مهم ترین اقدامات تیم های سحر است.

گلفشان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم 14 نفره از اعضای تیم های سحر در منطقه و در کنار خانواده بازماندگان حضور دارند.

رییس سازمان جوانان افزود: تیم های سحر استان های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، لرستان و کهگیلویه وبویراحمد جهت اعزام به استان خوزستان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت روانی از بازماندگان متروپل آغاز شد

حمایت روانی از بازماندگان متروپل آغاز شد