مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-26سياسي

جلوگیری از تغییر کاربری بیش از 9 هزار هکتار در سال گذشته


در سال گذشته از تغییر کاربری 9 هزار و 435 هکتار از اراضی زراعی و باغی استان جلوگیری شد که 144 درصد از سال 1399 بیشتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فاضلی هریکندی صبح پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان چهارباغ با تبیین برخی از ویژگی ها ممتاز و ظرفیت های شهرستان چهارباغ که آن را به یکی از مناطق دارای جاذبه تبدیل کرده، حاشیه نشینی و آسیب های مرتبط به آن و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به عنوان معضلات این شهرستان برشمرد.

وی بیان کرد: با توجه به ویژگی های چهارباغ و مشکلاتی که وجود داشت، با استفاده از ظرفیت های قانونی، پیشنهاد ارتقای تشکیلات قضایی این شهرستان از دادگاه بخش به دادگستری در زمانی که چهارباغ بخش بوده است، به رییس قوه قضاییه ارائه شد و دادگستری چهارباغ با ساختار دادسرا و دادگاه پیش از شهرستان شدن چهارباغ تشکیل شد.

ایده اولیه تشکیل قرارگاه مقابله با تغییر کاربری ها رییس کل دادگستری البرز با اشاره به بازدید خود در نخستین روزهای انتصاب از تغییر کاربری های غیرمجاز در این شهر، گفت: در همین دیدار از نزدیک وسعت تغییر کاربری ها را لمس کرده و نیاز به اقدامات جهادی و ضربتی احساس و ایده اولیه ایجاد قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری های استان شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تغییر کاربری بیش از 9 هزار هکتار در سال گذشته

جلوگیری از تغییر کاربری بیش از 9 هزار هکتار در سال گذشته