مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-26فناوري

دوره های آموزشی تخصصی در حوزه شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود


رییس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و ترویجی در حوزه تحول دیجیتال و شبکه ملی اطلاعات در این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر مجتبی مازوچی مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال را به عنوان بازوی آموزشی پروژه های پژوهشی پژوهشگاه ICT معرفی کرد و گفت: این مرکز با موافقت اصولی سازمان اداری و استخدامی کشور و مجوز وزارت متبوع از ابتدای سال 1400 با ادغام دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

وی گفت: این مرکز به منظور غنابخشی به آموزش های مهارتی در سطح وزارت ارتباطات و ساماندهی آموزش های همکاران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز عمل کردن به عنوان بازوی آموزشی پروژه های بخش های مختلف پژوهشگاه، ایجاد شده است.

دکتر مازوچی گفت: برگزاری دوره های آموزشی موردنیاز اعضای هیأت علمی و کارکنان پژوهشگاه، برگزاری دوره های آموزشی مورد تعهد پروژه های پژوهشگاه با استفاده از زیرساخت های مرکز آموزش، طراحی، برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و ترویجی در حوزه تحول دیجیتال و شبکه ملی اطلاعات، نیازسنجی، برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی تخصصی در حوزه شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود

دوره های آموزشی تخصصی در حوزه شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود