مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-26اقتصادي

برای 6800 خانه در استان سمنان زمین واگذار می شود/ شرایط مسکن ملی


معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه شش هزار و 800 قطعه زمین در استان برای طرح مسکن ملی آماده تحویل است، گفت: برخی از مردم هنوز افتتاح حساب نکرده و وجهی نپرداخته اند.

- ، درباره آخرین وضعیت اراضی واگذاری مسکن ملی استان سمنان در شهرستان های مختلف، تاکید کرد: ما در سراسر استان زمین آماده به تحویل داریم اما کسانی که ثبت نام کرده اند، واریز وجه نکرده و حساب نیز ندارند لذا نمی توانیم زمین را تحویل مردم بدهیم.

وی با بیان اینکه در کل استان سمنان شش هزار و 800 قطعه زمین آماده تحویل داریم اما چهار هزار نفر وجه واریز کرده اند، افزود: افراد باید بدانند که تا زمانی فرایند ثبت نام و افتتاح حساب همچنین واریز وجه صورت نگیرد، زمینی به کسی تحویل داده نمی شود و در این زمینه متأسفانه باید گفت نسبت پرداختی به داوطلبان در استان مناسب نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای طرح مسکن ملی صورت گرفته تا مردم بتوانند هر نوع که می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، گفت: علی رغم تمام این تنوع ها، هنوز شاهد هستیم که برخی متقاضیان همراهی نکردند.

حمیدی با بیان اینکه تنوع در واگذاری زمین و یا قطعات به شهروندان از جمله اقداماتی است که برای تسهیل گری ساخت مسکن ملی در استان سمنان به کار گرفته شده است، ابراز داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای 6800 خانه در استان سمنان زمین واگذار می شود/ شرایط مسکن ملی

برای 6800 خانه در استان سمنان زمین واگذار می شود/ شرایط مسکن ملی