مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-26اقتصادي

افزایش 47 درصدی تردد در محورهای خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از 51 دستگاه ترددشمار در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: بیش از 18 میلیون و 495 هزار تردد وسایل نقلیه طی دو ماه نخست امسال در محورهای مختلف استان ثبت شد.

وی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از 51 دستگاه ترددشمار در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و 654 هزار تردد ورودی و بیش از یک میلیون و 658 هزار تردد خروجی در محورهای استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 51.

42 درصد و 52.

13 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی پرترددترین محور استان در اردیبهشت را محور بجنورد - شیروان و بالعکس با بیش از 599 هزار تردد بر شمرد و اظهارکرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه مربوط به استان های خراسان رضوی، گلستان و مازندران بوده است همچنین حدود 15 درصد تردد ورودی خراسان شمالی بیشتر از 2 روز ماندگاری در استان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 47 درصدی تردد در محورهای خراسان شمالی

افزایش 47 درصدی تردد در محورهای خراسان شمالی