مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-26اقتصادي

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شرکت کشت و صنعت قارچ ملارد


وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر خود به شهرستان های غرب استان تهران از بزرگترین واحد پرورش قارچ در شهرستان ملارد، پایتخت قارچ ایران بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر خود به شهرستان های غرب استان تهران امروز صبح وارد شهرستان ملارد شد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولان صبح امروز از شرکت کشت و صنعت قارچ ملارد به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین واحد پرورش قارچ که از سال 1368 مشعول به کار است، بازدید کردند.

این واحد تولیدی با تولید سالانه 6هزارتن قارچ و 60 هزارتن کمپوست که با 600 نفر اشتغال مستقیم و 5 هزارنفر اشتغالزایی غیرمستقیم در فضایی به مساحت 40 هزار مترمربع فعالیت دارد که فاز توسعه این واحد نیز درحال اجراست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ساداتی نژاد صبح امروز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان های غرب استان در مزار شهدای گمنام شهرستان ملارد واقع در گلزار شهدا حضور یافت و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه با حضور در ورزشگاه 5000 نفری شهرستان ملارد به عنوان نماینده رییس جمهور به بررسی مسائل و مشکلات موجود این ورزشگاه پرداخت.

گاوداری شیری و تعدادی از پروژه های شاخص بخش کشاورزی استان امروز مورد بازدید قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شرکت کشت و صنعت قارچ ملارد

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شرکت کشت و صنعت قارچ ملارد