مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 00:322022-05-25اقتصادي

تأمین آب شرب پایدار یکی از مطالبات مردم روستاهای کرخه است


سرپرست فرمانداری شهرستان کرخه بر تسریع ِاجرای طرح آبرسانی به روستاهای کرخه تاکید کرد و گفت: تأمین آب شرب پایدار یکی از مطالبات مردم روستاهای کرخه است.

- ، با اشاره به بازدید میدانی از پروژه آبرسانی روستاهای کرخه و عملیات احداث مخزن ذخیره آب تأسیسات آبرسانی منطقه آهودشت اظهار کرد: امروز علاوه بر بازدید از پروژه نیز ارزیابی کمی و کیفی پروژه ها، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات این پروژه بررسی شد.

ستاری فر با تاکید بر تکمیل زودتر پروژه های آبرسانی روستاهای شهرستان کرخه تاکید کرد و افزود: تکمیل و بهره برداری از طرح آبرسانی یکی از مطالبات مردم روستاهای شهرستان کرخه هست که امید است هرچه سریع تر این پروژه های مهم آبرسانی به بهره برداری برسند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرخه به عملیات احداث مخزن ذخیره آب تأسیسات آبرسانی منطقه آهودشت اشاره کرد و گفت: این مخزن به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب پاک و در راستای تعدیل فشار آب منطقه ی آهودشت احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار داریم با نظارت دقیق بر اجرای این پروژه شاهد تکمیل و بهره برداری قبل از مدت مشخص شده باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرخه در ادامه پیگیری و تلاش های نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس را برای اجرای طرح آبرسانی روستاهای کرخه مهم دانست و گفت: انتظار داریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب پایدار یکی از مطالبات مردم روستاهای کرخه است

تأمین آب شرب پایدار یکی از مطالبات مردم روستاهای کرخه است