مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 23:172022-05-25اقتصادي

اجرای 3362 طرح اشتغال زدایی توسط بنیاد برکت در گیلان


به گفته رییس هیأت مدیره بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، از سال 1397 و آغاز فعالیت طرح بنیاد برکت در استان گیلان تاکنون سه هزار و 362 طرح اشتغال زدایی با سرمایه گذاری بالغ بر 138 میلیارد تومان در 136 روستای استان گیلان انجام شده که 1333 طرح با اعتباری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، رییس هیأت مدیره بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر یک روزه خود به گیلان از مشاغل کارگاهی و روستایی شهرستان صومعه سرا بازدید کرد.

  محمود عسکری آزاد در جریان بازدید از طرح های اشتغال زایی صومعه سرا با بیان اینکه باید موانع و نواقص اشتغال زایی در کشور مورد بررسی قرار گیرد و اقدامات حوزه اشتغال در جوامع هدف ملموس و موثر پدیدار شود، اظهار کرد: توانمندسازی مناطق روستایی با تمرکز بر روستاها و با محوریت توسعه وپیشرفت با تلاش تسهیلگران توسعه در دست انجام است.

  وی با تاکید بر آیین نامه تحیق و توسعه بنیاد برکت که تمرکز بر توسعه روستاها با محوریت ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: استفاده از ظرفیت های انسانی، اجتماعی، طبیعی و مالی در مناطق روستایی با توجه به توانمندی و مزیت مناطق عملکرد مطلوبی را در ایجاد کسب وکارهای خرد وکارگاهی رقم زده که انتظار می رود با برنامه های راهبردی جدید بنیاد برکت این روند درسال جدید که مزین به شعار ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3362 طرح اشتغال زدایی توسط بنیاد برکت در گیلان

اجرای 3362 طرح اشتغال زدایی توسط بنیاد برکت در گیلان