مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-25اقتصادي

دریافت نهاده های دامی یارانه ای در بوشهر/دامداران ثبت نام کنند


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از ارائه تسهیلات 2 میلیاردی ارزان قیمت برای حمایت از دامداران این استان خبر داد.

- شاپور رضایی امشب در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه ی یارانه ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور، دولت طرحی را با هماهنگی بانک مرکزی به تصویب رساند که طی آن بر اساس معرفی وزارت جهاد کشاورزی، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود 10 درصد و به واحد های متوسط و بزرگتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود 12 و 15 درصد پرداخت می گردد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بانک در این طرح، بالغ بر 150 هزار میلیارد ریال و بصورت شناور برای همه استانها می باشد.

رضایی افزود: افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان، کاهش نرخ سود این تسهیلات از 11 به 10 درصد، تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین برای پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی، از جمله اقداماتی است که بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت نهاده های دامی یارانه ای در بوشهر/دامداران ثبت نام کنند

دریافت نهاده های دامی یارانه ای در بوشهر/دامداران ثبت نام کنند