مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 20:072022-05-25حوادث

کشف محموله حشیش و تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در سربیشه


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از یک خودروی پیکاپ در شهرستان سربیشه 467 کیلو و 500 گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب ، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه های گروهی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی این شهرستان دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان سربیشه به یک خودروی پیکاپ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده پیکاپ به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی، قاچاقچیان مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با 2 دستگاه موتورسیکلت راه پاک کن با استفاده از پستی و بلندی منطقه از صحنه متواری شدند.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان این که تحقیقات پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد؛ تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی پیکاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله حشیش و تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در سربیشه

کشف محموله حشیش و تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در سربیشه