مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:522022-05-25ورزشي

ورزش ترویج دهنده اخلاق و ارزش ها است


ورزش در استان بوشهر هم یک ارزش محسوب می شود و هم ترویج دهنده اخلاق و معنویت وارزش ها، تا آنجایی که ورزش را عبادت می دانیم.

- ، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جشنواره رسم جوانمردی با تجلیل از مقام بنیانگذار نظام و مقام شامخ شهدای انقلاب و سردار شهید سلیمانی و شهدای خرمشهر گفت: تمام نقاط کشور ایران از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب کشور عطرآگین از حضور شهیدانی است که با نثار خون خویش از خاک وطن دفاع کردند و بیگانگان را از ایران بیرون راندند.

فرماندار بوشهر افزود: در این میان و در طول 8 سال دفاع مقدس مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است، مردمی که بدون هیچ امکاناتی از مال و جان و ناموسشان دفاع کردند، شهید دادند اما یک وجب از خاکشان را به دشمن نسپردند، سوم خرداد و فتح خرمشهر، جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

وی گفت: در اولین اقدام رزمندگان پس از آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع خرمشهر نماز اقامه کردند و همه ملت مسلمان ایران غرق شادی و سرور شدند و با حضور در مساجد نماز شکر به جای آورده و ندای الله اکبر سر دادند.

وی اضافه کرد: جنگ عراق با ایران طولانی ترین جنگ متعارف در قرن بیستم میلادی و دومین جنگ طولانی این قرن پس از جنگ ویتنام بود که نزدیک به هشت سال به طول انجامید و پس از تحمیل هزینه های سنگین به دو کشور، بدون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ترویج دهنده اخلاق و ارزش ها است

ورزش ترویج دهنده اخلاق و ارزش ها است