مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-25سياسي

یک تن مواد مخدر در بهشهر امحاء می شود


8 خرداد ماه امسال با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، یک تن مواد مخدر در بهشهر امحاء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی اصغر میرزایی در دومین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان بهشهر که به منظور امحاء مواد مخدر در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: توانمندسازی خانواده ها و جوانان در برارب اعتیاد به مواد مخدر یکی از وظایف مهمی است که باید به موزش در این بخش توجه ویژه اعمال شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش های مختلف در سال های اخیر در راستای مواد مخدر، ضررها و خسارت های خانمان سوز آن افزود: در سال های اخیر آموزش های خوبی به اقشار و گروه های سنی مختلف در مورد اعتیار ارائه شده است و باید با جدیت بیشتری در این بخش تلاش شود.

فرماندار بهشهر گفت: در کنار آموزش های لازم به خانواده ها، جوانان و اقشار مختلف جامعه، نیروی انتظامی هم با قوت در بحث قااقیان مواد مخدر و برخورد قاطع و جدی با این عوامل انجام داده است و در 2 ماه نخست امسال در شهرستان بهشهر، 25 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با اعلام اینکه پیشگیری از مواد مخدر و افتادن در دام اعتیاد یکی از نیازهای مهم جامعه بر همه دوران است؛ خاطر نشان کرد: فعالان مبارزه با مواد مخدر با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر وارد عمل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تن مواد مخدر در بهشهر امحاء می شود

یک تن مواد مخدر در بهشهر امحاء می شود