مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-25حوادث

آوار برداری متروپل بعد از یک وقفه مجدداً آغاز شد


به دستور وزیر کشور، کار آواربرداری از ساختمان متروپل آبادان به مدت یک ساعت متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان عباسپور ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات جست وجو، آوار برداری و امداد رسانی برای نجات شهروندان زیر آوار مانده احتمالی و بیرون آوردن پیکرهای جان باختگان حادثه بی وقفه و با جدیت در حال انجام است.

وی با اشاره به خستگی نیروهای امدادی بیان کرد: در این راستا وزیر کشور دستور داد تا کار آواربرداری از ساختمان متروپل آبادان به مدت یک ساعت متوقف شود؛ البته بعد از یک ساعت کار آواربرداری بار دیگر آغاز شد.

وی در ادامه تعداد جان باختگان در این حادثه را تا این لحظه 16 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد مصدومان این حادثه نیز به 37 نفر رسیده است.

فرماندار آبادان با اشاره به ناپایداری شرایط ساختمان و احتمال ریزش سایر قسمت ها آن، گفت: از مردم درخواست می شود که خونسردی خود را حفظ کرده و با خودداری از تجمع در محل نیز گروهای امدادی و خدمات رسان را در انجام وظایف خود و نجات محبوس شده ها یاری کنند.

وی تاکید کرد: از لحاظ امکانات درمانی، لجستیک، امدادی و… هیچ گونه کمبودی برای مدیریت این حادثه وجود ندارد از مردم خواهش می شود که در منطقه تجمع نکنند و اخبار موثق را از رسانه های موثق پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار برداری متروپل بعد از یک وقفه مجدداً آغاز شد

آوار برداری متروپل بعد از یک وقفه مجدداً آغاز شد