مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-25بين الملل

مسکو: علی رغم تحریم های آمریکا به دنبال تقویت تجارت با ایران هستیم


معاون نخست وزیر روسیه تصریح کرد، علی رغم فشار تحریم های ایالات متحده آمریکا، روسیه در حال تقویت روابط تجاری با ایران است و اقتصاد هر دو کشور را تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر نواک معاون نخست وزیر روسیه  امروز (چهارشنبه) تصریح کرد که  در حالیکه مسکو و تهران با تحریم های شدید ایالات متحده دست و پنجه نرم می کنند، روسیه در حال تقویت تجارت با ایران است و اقتصاد هر دو کشور را تقویت می کند.

خبرگزاری روسی اینترفکس گزارش کرد، نواک در یک نشست تجاری با شرکت های تجاری در تهران گفت: ما علی رغم فشار بی سابقه ای که روسیه تجربه می کند، در مسیر افزایش همکاری های تجاری، اقتصادی، لجستیک، سرمایه گذاری، مالی و بانکی هستیم.

تجارت بین روسیه و ایران در سه ماهه اول بیش از 10 درصد افزایش یافته است .

بر اساس این گزارش، نواک که ریاست کمیسیون بین دولتی روسیه و ایران و نظارت بر امور انرژی روسیه را بر عهده دارد، در حالی به تهران سفر کرده است که هر دو کشور به دنبال تقویت روابط اقتصادی هستند.

تجارت بین کشورها 81 درصد افزایش یافت و به رکورد 3.

3 میلیارد دلار در سال 2021 رسید اما با این حال، سیدابراهیم رییسی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد که این سطح قابل قبول نیست و قول داد تجارت دو طرفه را به 10 میلیارد دلار در سال افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: علی رغم تحریم های آمریکا به دنبال تقویت تجارت با ایران هستیم

مسکو: علی رغم تحریم های آمریکا به دنبال تقویت تجارت با ایران هستیم