مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-25سياسي

سند تحول دولت و قوه قضاییه در استان مرکزی اجرا می شود


سند تحول دولت و قوه قضاییه مهمترین برنامه قابل اجرایی است که با همدلی و همکاری بین ارکان مختلف استان مرکزی انجام می گیرد.

- ، فرزاد مخلص الائمه صبح چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همدلی خوبی که بین همه ارکان استان مرکزی وجود دارد می توان چند گام مؤثر در اجرای برنامه های تحولی دولت و قوه قضاییه برداشت.

وی افزود: سند تحول دولت مانند سند تحول قوه قضاییه ابلاغ شده و انتظار است دستگاه قضایی مانند سابق در برش های استانی این سند همراهی داشته باشند تا در قبال مردم که مطالبات به حق فراوانی دارند، وظایف به خوبی انجام شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: سند تحول دولت و قوه قضاییه مهمترین برنامه قابل اجرایی، در اختیار و قابل لمس است که ذیل همه اسناد راهبردی و بالادستی است و برش های استانی آن باید به خوبی انجام شود.

مخلص الائمه با اشاره به جایگاه ویژه سازمان قضایی نیروهای مسلح در بین دستگاه ها و واحدهای تابعه قوه قضاییه، گفت: این سازمان یکی از بخش های مهم نظارتی و رسیدگی به جرایم خاص نیروهای نظامی و انتظامی را برعهده دارد و وظیفه خود می دانیم در کنار بقیه اجزای اداری استان مرکزی در خدمت دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول دولت و قوه قضاییه در استان مرکزی اجرا می شود

سند تحول دولت و قوه قضاییه در استان مرکزی اجرا می شود