مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-25حوادث

نگاه انتقادی کاریکاتوریست ها به ریزش ساختمان متروپل (+عکس)


کاریکاتوریست ها به عنوان هنرمندانی که نگاهشان اغلب رنگ و بوی انتقادی در خود دارد، این بار ریزش ساختمان 10 طبقه متروپل در آبادان را سوژه خود قرار دادند و طرح هایی را در این زمینه منتشر کرده اند.

- نگاه انتقادی کاریکاتوریست ها به ریزش ساختمان متروپل (+عکس) کاریکاتوریست ها به عنوان هنرمندانی که نگاهشان اغلب رنگ و بوی انتقادی در خود دارد، این بار ریزش ساختمان 10 طبقه متروپل در آبادان را سوژه خود قرار دادند و طرح هایی را در این زمینه منتشر کرده اند.

تعدادی از هنرمندان کاریکاتونیست کشور در پی وقوع حادثه ریزش ساختمانی 10 طبقه در شهر آبادان دست به کار شده و طرح هایی را حول محور این موضوع طراحی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش تجسمی ایسنا، کاریکاتوریست ها به عنوان هنرمندانی که نگاهشان اغلب رنگ و بوی انتقادی در خود دارد، این بار ریزش ساختمان 10 طبقه متروپل در آبادان را سوژه خود قرار دادند و طرح هایی را در این زمینه منتشر کرده اند.

آنچه در ادامه مشاهده می کنید، طرح هایی از هنرمندانی چون هادی حیدری، محمد فرجی، پوریا عریانی و چند هنرمند دیگر است.

طرحی از هادی حیدری حیدری با انتشار طرح بالا در صفحه اینستاگرامش چنین نوشته است: ما شاهد فرو ریختن خویشیم! طرحی از پوریا عریانیمنبع: اینستاگرام هنرمند پوریا عریانی، هنرمند کاریکاتوریست نیز با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه انتقادی کاریکاتوریست ها به ریزش ساختمان متروپل (+عکس)

نگاه انتقادی کاریکاتوریست ها به ریزش ساختمان متروپل (+عکس)