مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-25اقتصادي

جهاد کشاورزی از افزایش قیمت برنج در خراسان جنوبی جلوگیری کند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به مشاهده افزایش قیمت نامتعارف برنج در بازار، سازمان جهاد کشاورزی از افزایش قیمت جلوگیری کند.

- ، جواد اشرفی ظهر چهارشنبه در کارگروه تنظیم بازار خراسان جنوبی با اشاره به گلایه های مردمی در خصوص افزایش قیمت برنج بیان کرد: با توجه به مشاهده افزایش قیمت نامتعارف برنج در بازار، سازمان جهاد کشاورزی از محل هزار تن برنج موجودی تنظیم بازار و توزیع آنها در سطح شهرستان ها، از افزایش قیمت جلوگیری کند.

وی ادامه داد: همچنین کمیته امنیت غذایی باید آنالیز دقیق قیمت گذاری ها، توزیع شکر، برنج و سایر مصوبات را به ما اطلاع دهد.

اشرفی بیان کرد: اگرچه چه نظارت و بازرسی بر بازار و برخورد جدی با اصناف متخلف، مطالبه عمومی است، اما باید خط خبری ویژه ای هم فعال شود تا در خصوص فعالیت اصنافی که شرافتمندانه، منصف و سالم کار می کنند و جمعیت حداکثری جامعه اصناف استان را هم شکل می دهند، اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در خصوص توزیع شوینده ها وجود ندارد، اظهار کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل بازرسی استان باید در امر نظارت بر توزیع شوینده ها ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی از افزایش قیمت برنج در خراسان جنوبی جلوگیری کند

جهاد کشاورزی از افزایش قیمت برنج در خراسان جنوبی جلوگیری کند