مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-25سياسي

دولت تصمیمات خود را با همراهی و هماهنگی مجلس اجرایی می کند


دولت سیزدهم برخلاف رویه حاکم در دوره گذشته که در آن به مردم و نمایندگان مجلس بی توجهی می شد، اصرار دارد که تصمیات خود را با اطلاع و نظر مردم و همراهی و هماهنگی با مجلس شورای اسلامی اتخاذ و اجرایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور در نشست صمیمی با معاون امور تشکیلات و دبیران دفاتر جامعه روحانیت مبارز مناطق تهران، برنامه ها و دستاوردهای دولت مردمی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاست خارجی و فرهنگی را تشریح کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری در تبیین موضوعات مختلف، اشراف سردار سلیمانی به نقش هنر و رسانه در تاثیر گذاری بر افکارعمومی را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: سردار سلیمانی بخوبی با نقش و تاثیر رسانه و فعالیت های فرهنگی آشنا بود و با فعالیت های فرهنگی که پیگیری می کردند، منشاء برکات فراوانی در داخل کشور و منطقه بودند.

  حسینی با تشریح اقدامات دولت در عرصه های مختلف به نقش برجسته رییس جمهور در پیگیری امور اشاره کرد و افزود: آیت الله رییسی شخصیتی پیگیر، کوشا و انقلابی دارد و تعبیر مرد میدان کاملا در مورد ایشان صدق می کند و زمانی که برای بررسی و پیگیری موضوعات و رفع موانع و مشکلات می گذارند با وضعیت سابق قابل مقایسه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تصمیمات خود را با همراهی و هماهنگی مجلس اجرایی می کند

دولت تصمیمات خود را با همراهی و هماهنگی مجلس اجرایی می کند