مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-25اقتصادي

تنها به ازای هر 1000 لیتر آب 350 گرم محصول خشک تولید می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان گفت: به ازای هر یک هزار لیتر آب 350 گرم محصول خشک تولید می شود در حالی که بالای 2 کیلو باید تولید صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحسن حسینی در مراسم تجلیل محققان و کارشناسان از کشاورزان نمونه در بخش بهره وری مصرف آب در استان گلستان اظهار کرد: فرهنگ مشارکت عمومی در بخش آب در سابقه کشور ما دیده می شود و این موضوع با بهره وری ارتباط دارد.

وی تصریح کرد: به ازای هر یک هزار لیتر آب 350 گرم محصول خشک تولید می شود در حالی که بالای 2 کیلو باید تولید صورت گیرد، این ها نشان از عدم بهره وری در بخش آب است.

حسینی خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه ای هم به نوبه خود اقداماتی در بهره وری انجام می دهد استفاده چند منظوره از سدها و تاسیسات آبی به صورت توامان برای موضوعات کنترل سیلاب، گردشگری و پرورش ماهی و .

از این جمله است.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان گلستان نیز در این جلسه عنوان کرد: در وزارت نیرو در بخش آب و برق در سال 1400 شناسایی و تدوین شد و مصوبه سازمان ملی بهره وری را دریافت و تبدیل به 27 برنامه شد.

حسین حاجی حسینی افزود: سهم اندک گردشگری در تاسیسات آبی و سهم اندک آب های غیرمتعارف در منابع تامین آب و متناسب با آن نیز برنامه تعریف شد که از جمله واگذاری ظرفیت های گردشگری به بخش خصوصی و جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها به ازای هر 1000 لیتر آب 350 گرم محصول خشک تولید می شود

تنها به ازای هر 1000 لیتر آب 350 گرم محصول خشک تولید می شود