مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-25سياسي

پوشش 80 درصدی جمعیت روستایی کشور در دستور کار بنیاد برکت است


مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این که یکی از اقدامات انجام شده توسط بنیاد برکت، بیمه 40 هزار مسکن روستایی در سال گذشته است، گفت: در حال حاضر 12 هزار روستا در کشور تحت پوشش بنیاد برکت هستند و بنا داریم این آمار را به پوشش 80 درصدی جمعیت روستاییان برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد ترکمانه ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان، با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی دیدار و اظهار کرد: خدمت رسانی به 12 هزار روستا کشور را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار این بنیاد در سطح کشور است.

وی ارائه خدمات مختلف به شهروندان در راستای محرومیت زدایی رویکرد بنیاد برکت است، افزود: چشم انداز این بنیاد، پوشش دادن 80 درصد جمعیت روستایی کشور در زمینه فعالیت های حول محور توانمندسازی روستاییان است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در همین راستا مدل سحاب به عنوان یک مدل توانمندسازی اقتصادی به صورت اشتغالزایی خرد و کوچک در روستاها شکل گرفته که بر اساس آن 200 هزار طرح اقتصادی اجتماع محور توسط شبکه ای از تسهیلگران انجام می شود.

سیداحمد طالبی، مدیر بیمه بنیاد برکت نیز در این دیدار تصری کرد: یکی از اقدامات انجام شده توسط بنیاد برکت، بیمه 40 هزار مسکن روستایی در سال گذشته است و امسال نیز همه منازل روستایی در سطح استان را بیمه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 80 درصدی جمعیت روستایی کشور در دستور کار بنیاد برکت است

پوشش 80 درصدی جمعیت روستایی کشور در دستور کار بنیاد برکت است