مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-25اقتصادي

اختصاص 8 هزار میلیارد در سفر دولت به لرستان/ پیشرفت 75 درصدی سیمان ازنا


استاندار لرستان با اشاره به اختصاص بالغ بر هشت هزار میلیارد اعتبار در سفر دولت به لرستان، از پیشرفت 75 درصدی پروژه سیمان ازنا خبر داد.

- ، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن کشور، اظهار داشت: سفر رییس جمهور به لرستان فصل جدیدی از توسعه و تغییر و تحولات کار در استان به وجود آورد.

وی افزود: در دوره ای که اعتبارات نقدی در استان دو سال بود کمتر از 100 میلیارد تومان بود، با این سفر در اولین فصل واریز وجوه نقدی مجموع اعتبارات و برای مجموعه پروژه های عمرانی بالغ بر هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است، یعنی تحرک دادن به کارهای عمرانی و فعالیت هایی که می شود انجام داد.

استاندار لرستان، عنوان کرد: تقریباً چک سفید در اختیار استان قرار داده شده، بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان اعتبارات ریالی است و آن طرف اعتبارات ارزی نیز داریم که امیدواریم با حمایت بانک ها بتوانیم آن ها را مورد استفاده قرار دهیم.

زیویار افزود: هشت مورد واحد صنعتی داریم که در رابطه با هرکدام تحلیل متفاوتی وجود دارد، به برخی واحدهای صنعتی امیدوارانه نگاه می کنیم، چون می خواهد از بیت المال در این راه هزینه شود باید دقیق به این موضوع نگاه کرد، امیدواریم در کنار هم بتوانیم چرخ صنعت استان را بهتر به چرخش درآوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8 هزار میلیارد در سفر دولت به لرستان/ پیشرفت 75 درصدی سیمان ازنا

اختصاص 8 هزار میلیارد در سفر دولت به لرستان/ پیشرفت 75 درصدی سیمان ازنا