مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:122022-05-25سياسي

کنگره شهدای روحانی استان فارس آغاز شد


کنگره شهدای روحانی استان فارس امروز همزمان با کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز برگزار شد.

- شیراز- کنگره شهدای روحانی استان فارس امروز همزمان با کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز برگزار شد.

مدیر حوزه های علمیه فارس در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرگزاری مهر اعلام کرد: کنگره ملی شهدای روحانی امروز بصورت کشوری در مصلی شهرقم درحال برگزاری است و همزمان با این کنگره ملی درشیراز و 27 شهرستان استان فارس بزرگداشت 350 شهید روحانی استان را شاهد هستیم.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی با اشاره به 156 شهید ترور در بین روحانیون شهید ابراز داشت: سهم استان فارس در تقدیم طلاب شهید قابل توجه است و بعد از تهران و اصفهان و خوزستان جزو چهار استان اول کشور هستیم از لحاظ تعداد روحانی که تقدیم نظام و انقلاب کردیم.

علاوه بر آن مفتخریم که بیش از سه هزار روحانی جانباز و بیش از 300 روحانی آزاده داریم که امروز به همت سپاه ناحیه بقیه الله، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس و مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس برای بزرگداشت آنها گرد هم آمدیم.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص معرفی هنرمندانه طلاب شهید به نسل امروز و کمبود تولیدات هنری در این عرصه توضیح داد: برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای روحانی استان فارس آغاز شد

کنگره شهدای روحانی استان فارس آغاز شد