مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-25اقتصادي

سواحل مکران دروازه ورود به جهان اقتصاد دریا محور


سواحل مکران فرصت های سرمایه گذاری پرشماری در دل دارند که شکوفایی آن با حضور بخش خصوصی و دولتی کلید ورود به عرصه جهانی بازارهای اقتصاد دریا محور و ایفای نقش موثر در آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بانکرینگ، کاپوتاژ مواد معدنی، ارائه خدمات فنی مهندسی، گسترش صنایع دریایی، توسعه صنعت توریسم دریایی و فراساحل از جمله ظرفیت های سواحل شرقی هرمزگان در پهنه سواحل مکران به شمار می رود.

این سواحل با فرصت های سرمایه گذاری پرشماری که در دل دارند با حضور بخش خصوصی و دولتی برای شکوفاسازی آن کلید ورود به عرصه جهانی بازارهای اقتصاد دریا محور و ایفای نقش موثر در آن است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در تبیین  فرصت های سرمایه گذاری در بنادر شرق هرمزگان اظهار داشت: معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری، شناسایی و معرفی عوامل موثر بر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بنادر مسافری زیر مجموعه از جمله بندر شهید حقانی و هرمز که نقش تعیین کننده ای در این حوزه دارد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی تامین منابع مالی توسعه صنعت گردشگری، تبادل دانش تخصصی و بررسی راهکارهای نوین جذب صنعت توریسم با توجه جابجایی بیش از سه میلیون مسافر و گردشگر در این بنادر را از عمده فعالیت های کلیدی بخش ها برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مکران دروازه ورود به جهان اقتصاد دریا محور

سواحل مکران دروازه ورود به جهان اقتصاد دریا محور