مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-25اقتصادي

رشد فعالیت ایران در عرصه بانکرینگ منطقه با تولید سوخت کم سولفور شناورها


مدیرعامل شرکت سوخت رسانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی از تولید سوخت کم سولفور با همکاری شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران موفق شد با همکاری شرکت های دانش بنیان اقدام به تولید سوخت کم سولفور داخلی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محسن فاخری با بیان اینکه پروژه سوخت رسانی (بانکرینگ) بندر سلخ قشم، با صدور تصویب نامه خاص هیات وزیران در میانه دهه 1380 به مرحله اجرا درآمده است، بیان کرد: این پروژه در پنج کیلومتری بندر صیادی سلخ واقع در جزیره قشم و با موقعیت مناسب و فاصله 5 مایلی با خلیج فارس احداث شده و به صورت ویژه برای سوخت رسانی به شناورهای ناوگان در نظر گرفته شده است.

وی از تولید سوخت کم سولفور داخلی با همکاری شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین است، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران موفق شده با همکاری شرکت های دانش بنیان، اقدام به تولید سوخت کم سولفور داخلی برای تامین نیاز شناورهای ناوگان کند.

مدیرعامل شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با بیان اینکه مجموعه اقدامات گسترده ای جهت توسعه فعالیت ها و تولید سوخت کم سولفور در مجموعه سلخ با همکاری شرکت های دانش بنیان و سایر صنعتگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد فعالیت ایران در عرصه بانکرینگ منطقه با تولید سوخت کم سولفور شناورها

رشد فعالیت ایران در عرصه بانکرینگ منطقه با تولید سوخت کم سولفور شناورها