مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-25سياسي

آغازبکار اولین جشنواره شعر طنز «دادخند» در یزد


سرپرست حوزه هنری یزد با اشاره به اهمیت انتشار فراخوان نخستین جشنواره شعر طنز عدلیه در این استان گفت: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره همزمان با هفته قوه قضاییه در یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصادق کوچک زاده ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به اهمیت آغاز اولین جشنواره شعر طنز قوه قضاییه در استان یزد اظهار کرد: این رویداد فرهنگی هنری با عنوان دادخند در استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و ایجاد زمینه های ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با اقشار تأثیرگذار اجتماعی همچون هنرمندان، نویسندگان، شاعران و طنزپردازان برگزار خواهد شد.

سرپرست حوزه هنری یزد شناخت سختی های کار قضایی و ایجاد دیدی واقع بینانه از تلاش های قوه قضاییه، تقویت ارتباط مردم با عدلیه، استفاده از ظرافت، دقت و نگاه خاص شعرا و هنرمندان برای اطلاع رسانی از جرائم و آسیب های اجتماعی اولویت دار به منظور ارائه آموزش های پیشگیرانه، کشف استعدادهای ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی مانا و اثرگذار در زمینه عدلیه را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبکار اولین جشنواره شعر طنز «دادخند» در یزد

آغازبکار اولین جشنواره شعر طنز «دادخند» در یزد