مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-25اجتماعي

خدمات مترو تهران به شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ سلام فرمانده


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از به کارگیری حداکثر توان ناوگان مترو برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» در ایستگاههای ورزشگاه آزادی و ارم سبز خبر داد.

-  مهدی شایسته اصل در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره برنامه ریزی های صورت پذیرفته برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ در روز پنجشنبه 5 خردادماه 1401 در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده انتظار داریم از ساعاتی قبل از آغاز مراسم با استقبال مسافری در شهر زیرزمینی بخصوص در خطوط 2 و 5 مواجه باشیم که تمهیدات لازم برای سرویس دهی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران عزیز انجام شده است.

وی افزود: این مراسم قرار است در ساعت 17 آغاز شود که از ساعت 15 تا پایان مراسم و بازگشت کامل همه شرکت کنندگان، تعداد حرکت قطارها در خطوط 5 و 2 متروی تهران با توجه به حجم مسافران افزایش می یابد.

همچنین تمامی قطارهای تندرو در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به محوریت کودکان و نوجوانان در این اجتماع، پیش بینی می شود که بیش از 50 درصد مسافران را بانوان تشکیل دهند ؛ در همین راستا و به منظور رفاه حال خانواده ها، برنامه ریزی شده تا از ظرفیت بانوان شرکت بهره برداری مترو بر روی سکوها و ایستگاه های صادقیه، ورزشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مترو تهران به شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ سلام فرمانده

خدمات مترو تهران به شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ سلام فرمانده