مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-25اقتصادي

زوج های نابارور بوشهری نگران هزینه های درمان نباشند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت بوشهر گفت: خدمات درمان ناباروری در مراکز طرف قرارداد در تعهد قرار گرفت و در صورتیکه بیمه شده به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه نماید پس از ارائه مدارک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، داراب بارگاهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مبلغ 285 میلیارد تومان از مطالبات سال 1400 موسسات طرف قرارداد در بخش خصوصی و دولتی  پرداخت شده و استان هیچ بدهی در این خصوص ندارد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر افزود: از این میزان 48 میلیارد تومان مربوط به بدهی سنواتی سالهای گذشته بوده که پرداخت شده و در زمان حاضر هیچ بدهی معوقه ای در استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: تأمین به موقع اعتبار و پرداخت مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی موجب تأمین نقدینگی مراکز و انگیزه مراکز برای ارتقای کیفیت خدمات می شود، لذا یکی از برنامه های بیمه سلامت تلاش در پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر اضافه کرد: خدمات درمان ناباروری در مراکز طرف قرارداد در تعهد قرار گرفت و در صورتیکه بیمه شده به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه نماید پس از ارائه مدارک، هزینه درمان ناباروری بر اساس تعرفه مصوب هیئت وزیران در بخش عمومی غیردولتی پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های نابارور بوشهری نگران هزینه های درمان نباشند

زوج های نابارور بوشهری نگران هزینه های درمان نباشند