مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-25سياسي

اقتدار امروز کشور در سایه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است


ارتش رضا شاه در جنگ جهانی دوم برای دفاع از کشور حتی یک گلوله شلیک نکرد، اما رزمندگان کشورمان 34 روز در عملیات جنگ با صدام در دروازه های خرمشهر مقابل لشگر تمام دندان مسلح رژیم بعث عراق صدام ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سردار سرتیپ مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان شامگاه سه شنبه سوم خرداد در ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم و جوانان و نوجوانان کاشانی در این برنامه، ما را به یاد استقبال بسیار با شکوه مردم این منطقه در سال 1380 از مقام معظم رهبری در این میدان می اندازد.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران عزیزمان در سوم خرداد به ثبت رسیده است، یادآور شد: ارتش 100 هزار نفری رضا شاه در جنگ جهانی دوم برای دفاع از کشور حتی یک گلوله شلیک نکرد، اما رزمندگان کشورمان 34 روز در عملیات جنگ با صدام در دروازه های خرمشهر مقابل لشکر تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق صدام ایستادند.

فدا خاطر نشان کرد: رضاشاه قیام های مردمی مسجد گوهرشاد، نهضت جنگل و عشایر را سرکوب کرده و بعد از آن به تصرف زمین های کشاورزی مرغوب روی آورد به طوری که پس از تبعید از کشور یک میلیون مترمربع سند زمین به اسمش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار امروز کشور در سایه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است

اقتدار امروز کشور در سایه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است