مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-25اجتماعي

تدابیر پزشکی برای اربعین 1401/ زائران، هنگام بازگشت تست کرونا نمی دهند


مسؤولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت عراق با اشاره به روند واکسیناسیون ایرانیان، تدابیر بهداشتی برای برپایی اربعین 1401 را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، طاهر درودی، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر و حسین فضلی، معاون عتبات این مرکز در سفری به عراق با هانی العقابی، وزیر بهداشت و محیط زیست عراق دیدار و گفت وگو کردند.

پیش بینی 5 مرکز درمانی و پزشکی در عراق همزمان با اربعین در این دیدار که در بغداد انجام شد، طرفین به اهمیت حفظ سلامت زائران اشاره کردند و پس از آن خدمات به زائران اربعین مورد بررسی قرار گرفت.

درودی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال های گذشته برای حفظ سلامت زائران حسینی گفت: ما در ایام اربعین با راه اندازی چند مرکز درمانی به زائران اربعین خدمت رسانی می کنیم و در اربعین سال گذشته با وجود محدودیت در سهمیه ایران، مراکز درمانی ایران در عراق همچون سال های گذشته حضور فعالی داشتند.

وی همچنین به ارائه خدمات درمانی در سه درمانگاه و 2 بیمارستان همچون بیمارستان امام علی (ع) و پیش بینی تدابیر بهداشتی برای حضور ایرانیان در اربعین 1401 اشاره کرد.

زائران اربعین هنگام بازگشت به کشور نیازی به تست کرونا ندارند همچنین مسؤولان کشورمان به منظور اطمینان عراق از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر پزشکی برای اربعین 1401/ زائران، هنگام بازگشت تست کرونا نمی دهند

تدابیر پزشکی برای اربعین 1401/ زائران، هنگام بازگشت تست کرونا نمی دهند