مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-25اقتصادي

کاهش 90 درصدی مزارع توتون در ایران


چرا سطح زیر کشت توتون و تنباکو از 20 هزار هکتار به 2000 هکتار تقلیل یافته است و چه کسانی به معیشت و اقتصاد کشاورزان آسیب زدند و منافع این واردات به جیب چه گروهی رفته است؟! - چرا سطح زیر کشت توتون و تنباکو از 20 هزار هکتار به 2000 هکتار تقلیل یافته است و چه کسانی به معیشت و اقتصاد کشاورزان آسیب زدند و منافع این واردات به جیب چه گروهی رفته است؟! مدیرعامل دخانیات با تاکید بر ضرورت حمایت جدی کمیسیون کشاورزی مجلس از صنعت دخانیات کشور گفت: استعمار فرانو در قالب پروژه نفوذ در حیاط خلوت اقتصادی کشور در خدمت کمپانی های چند ملیتی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، بعداز ظهر امروز سه شنبه در جمع اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از عملکرد شرکت های چند ملیتی در تصاحب بازار سیگار و نابودی بخش کشاورزی توتون و تنباکوی کشور گفت: کمپانیهای چند ملیتی با ورود خرمن های آماده از کشورهای بیگانه، هیچ نقشی در توسعه کشاورزی و صنعت دخانیات کشور ندارند و تنها سود سرشار این صنعت را به جیب می زنند.

وی افزود: باید با حمایت جدی از صنعت دخانیات کشور ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، در راستای ایجاد اشتغال در کشور و حمایت از معیشت کشاورزان گام های موثری برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی مزارع توتون در ایران

کاهش 90 درصدی مزارع توتون در ایران