مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-25سياسي

شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در جریان سفر به استان مرکزی، با خانواده شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی که در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسیده بود، دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام پورخاقان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و با اخلاق مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید والامقام، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت و مجاهدت های شهدای مدافع حرم بیان نمودند.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این دیدار گفت: در ایام الله حماسه سوم خرداد توفیق حضور در بیت خانواده معظم شهید سعید مجیدی را داریم و حماسه آزادی خرمشهر درس های فراوانی دارد که باید به خوبی تبیین شود.

وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر درس اعتماد و توکل بر خداوند است که ملت ایران و رزمندگان اسلام با غیرت دینی و انقلابی حماسه بزرگی خلق کردند و دفاع مقدس ملت ایران و حماسه هایی چون آزادی خرمشهر مملو از رویش های فراوان است که سردار شهید مجیدی از جمله رویش ها است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: بالندگی و غیرت دینی و انقلابی که در وجود شهید مجیدی و بسیاری از شهدای مدافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند

شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند