مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-25بين الملل

آمریکا 85 درصد از سلاح های تکفیری های «داعش» را تامین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جبار المعموری رییس اتحادیه علمای مسلمان عراق در سخنانی اظهار داشت که بر اساس داده های امنیتی، حدود 85 درصد از سلاح های مورد استفاده گروه تروریستی داعش ، - آمریکا 85 درصد از سلاح های تکفیری های داعش را تامین می کند رییس اتحادیه علمای مسلمان عراق اعلام کرد که آمریکا 85 درصد از سلاح های گروه تروریستی داعش را تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جبار المعموری رییس اتحادیه علمای مسلمان عراق در سخنانی اظهار داشت که بر اساس داده های امنیتی، حدود 85 درصد از سلاح های مورد استفاده گروه تروریستی داعش ، آمریکایی است.

وی با اعلام این موضوع افزود: افراد بسیاری اخیراً توسط عناصر داعش در مناطق دیالی ، کرکوک و صلاح الدین با سلاح های جدید و مدرن کشته شده اند.

المعموری در ادامه تصریح کرد: عناصر داعش تکفیری توسط خارجی ها تأمین مالی می شوند که این امر حاکی از قتل عام های گسترده علیه مردم بی گناه در برخی از مناطق ازجمله دیالی است.

وی با اشاره به اینکه ثبات عراق با خروج تمامی نظامیان آمریکایی و عناصر اطلاعاتی آن از این کشور، تحقق می یابد، تاکید کرد: شواهد و مدارک بسیاری وجود دارد که ثابت می کند آمریکایی ها در راستای درهم شکستن ثبات و ایجاد نا امنی در عراق تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 85 درصد از سلاح های تکفیری های «داعش» را تامین می کند

آمریکا 85 درصد از سلاح های تکفیری های «داعش» را تامین می کند