مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 23:072022-05-24سياسي

شهیدان یاری رسان ما در نگهداری انقلاب هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: منافقین و بدخواهان هزینه های زیادی را هم به نظام و انقلاب تحمیل کرده اند ولی آنها نمی دانند که شهیدان ما را در نگهداری انقلاب یاری می رسانند.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه سه شنبه در جمع خواهران شهید استان گلستان اظهار کرد: شما خواهران شهدا با صبر و استقامت مثال زدن مشکلات را پشت سر گذاشتید و به منزله حضرت زینب های انقلاب اسلامی هستید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه آرزوی من و خانواده ام این است که خود را در راه شهدا فدا کنیم افزود: شهدا با همه اخلاص، ایمانی که داشتند خود را فدای انقلاب کردند.

وی تاکید کرد: همانگونه که ما مسلمانان باید در روز پنج نوبت نماز بخوانیم و خواندن نماز هیچ گاه برای ما تکراری و خسته کننده نمی شود نیاز داریم به طور مداوم خاطرات و وصیت شهدا را بازخوانی کنیم.

گرزین ادامه داد: شهید اراده خدا بر روی زمین، اسم خدا، وجه الله و ولی الله است، از این روی خاطرات و وصیت های او هم همواره شیرین و جذاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شنیدن خاطرات شهدا برای همه ما اتمام حجت است تا همواره به یاد بیاوریم، امنیت امروز کشور چگونه و با نثار چه خون های پاک به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان یاری رسان ما در نگهداری انقلاب هستند

شهیدان یاری رسان ما در نگهداری انقلاب هستند