مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 21:372022-05-24سياسي

ثبت شهید گمنام و انگشتر شهید قاسم سلیمانی در فهرست میراث ناملموس


تاکنون فهرست بلندی از میراث ملموس و ناملموس دفاع مقدس را از جمله انگشتر شهید قاسم سلیمانی و یادمان دهلاویه سردار مصطفی چمران را ثبت کردیم.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، نخستین همایش روز ملی موزه ها و یادمان های دفاع مقدس با عنوان میراث دفاع با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور، سعید اوحدی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت میراث فرهنگی، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سفیر یمن امروز سه شنبه 3 خرداد 1401 در محل موزه دفاع مقدس برگزار شد.

علی دارابی در این مراسم گفت: امروز روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر قهرمان و مصادف با آخرین روز هفته میراث فرهنگی است که به نام روز ملی میراث فرهنگی و دفاع مقدس نام گذاری شده است.

وی افزود: در حقیقت گفتمان دفاع مقدس باز زنده سازی و مروری بر ارزش های دفاع مقدس است که نیاز هر روز جامعه ما به ویژه نسل جوان برای واکاوی حقیقت است.

اگر به دنبال پویایی، ماندگاری و سربلندی جامعه خودمان و تحقق اهداف بلند شهیدان هستیم این گفتمان می تواند شاخصه ای برای این راه باشد.

معاون میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: ایثار، خداباوری، شهادت طلبی، اطاعت از رهبری و عمل به تکلیف و وظیفه از شاخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شهید گمنام و انگشتر شهید قاسم سلیمانی در فهرست میراث ناملموس

ثبت شهید گمنام و انگشتر شهید قاسم سلیمانی در فهرست میراث ناملموس