مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 21:122022-05-24سياسي

خروج 70 هزار کیسه آرد خبازی از چرخه تولید نان در خراسان جنوبی


سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی بیش از 70 هزار کیسه آرد خبازی از چرخه تولید نان خارج و از آنها در جاهای دیگر استفاده شده بود.

- ، جواد اشرفی عصر سه شنبه در نشست دبیران سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی خطاب به آنها گفت: ضریب نفوذ و تأثیرگذاری شما در جامعه به دلیل اینکه بیشتر مورد سوال و مطالبه افراد و گروه های مختلف درباره پیامدها و آثار اجرای طرح مردمی سازی یارانه های قرار می گیرید، نسبت به دیگران بیشتر است.

به گفته وی دولت ها در سال های گذشته به دلایل مختلف از اصلاح نظام رایانه ای خود داری کردند که از آن جمله تبعاتی است که اجرای آن به دنبال دارد اما دولت سیزدهم بر اساس الزامات و دستورالعمل های موجود در سال اول کار خود و بر اساس تکلیف قانونی که داشت، این طرح را اجرا کرد.

وی تصریح کرد: همه موافقان و کسانی که با این دولت هم سو نمی باشند بر ضرورت اصلاح ساختار اقتصاد کشور تاکید دارند اما روش هر یک برای اجرای آن متفاوت است.

اشرفی ادامه داد: مبارزه با رانت و فساد یکی از اهداف اجرای این طرح است که در کشور با ارز 4200 تومانی به وجود آمده بود و بر اساس نیازهای جامعه یارانه مد نظر تخصیص نمی بافت اما با اجرای طرح مردم سازی یارانه ها، قرار است یارانه به جای وارد کننده به مصرف کننده داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 70 هزار کیسه آرد خبازی از چرخه تولید نان در خراسان جنوبی

خروج 70 هزار کیسه آرد خبازی از چرخه تولید نان در خراسان جنوبی