مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-24سياسي

ترویج کارآفرینی برای 30 هزار دانشجو در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی خیرالدین عصر امروز در نشست ستاد تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به افتتاح چندین مرکز فناوری و نوآوری در گیلان اظهار کرد: گیلان با توجه به ظرفیت های موجود می تواند به عنوان قطب فناوری و نوآوری در کشور تبدیل شود.

  وی با اشاره به استعداد و امکانات موجود در پارک علم و فناوری استان افزود: پارک علم و فناوری گیلان جزو قدیمی ترین و قوی ترین پارک های علم و فناوری در کشور است.

  معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به استقرار 350 واحد فناور در پارک علم و فناوری گیلان گفت: توجه به حوزه فناوری در دانشگاه ها و تعامل میان دانشگاه ها و واحدهای فناور نقش مهمی در توسعه دارد و گیلان نیز در این راستا حرفی برای گفتن دارد.

  خیرالدین از طرح مشترک وزرات علوم با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری خبر داد و بیان کرد: با توافق معاون علمی فناوری رییس جمهور، پیشنهاد طرح ملی ترویج کارآفرینی ارائه شده و به زودی اجرایی می شود.

  وی در تشریح طرح مشترک وزرات علوم با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در مرحله اول اجرایی این طرح به 30 هزار دانشجو اعتبار یک میلیون تومانی تخصیص یافته تا در دوره های کارآفرینی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج کارآفرینی برای 30 هزار دانشجو در کشور

ترویج کارآفرینی برای 30 هزار دانشجو در کشور