مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-24اقتصادي

توزیع علوفه یارانه دار جهت حمایت از دامداران منطقه سیستان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: امسال برای اولین بار در سطح وسیع، اقدام به تهیه علوفه خشبی (کاه، بیده و سیلوی ذرت) از داخل و خارج استان کرده و بصورت یارانه دار در اختیار دامداران این منطقه قرار داده ایم.

- غلامرضا سرگزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در جریان بازدید از منطقه سیستان گفت: با توجه به خشکسالیهای شکننده و کمبود علوفه و مشکلات بوجود آمده برای دامداران، سازمان جهاد کشاورزی امسال برای اولین بار در سطح وسیع، اقدام به تهیه علوفه خشبی (کاه، بیده و سیلوی ذرت) از داخل و خارج استان نموده  و بصورت یارانه دار در اختیار دامداران این منطقه قرار داده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: از نیمه دوم اردیبهشت ماه تاکنون 2 هزار و 300 تن کاه گندم،  یکهزار و 800 تن سیلوی ذرت بسته بندی شده و یک هزار تن بیده به منطقه حمل گردید و روند کار همچنان ادامه خواهد داشت.

این مسؤول تصریح کرد: برای تامین علوفه مورد نیاز دامداران، علاوه بر کاه و ذرت سیلو شده، یونجه خشک (بیده) نیز تهیه و در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته تاکنون 70 هزار  تن انواع نهاده دامی یارانه دار شامل جو، ذرت، مخلوط جو و ذرت و کنسانتره بین دامداران 5 شهرستان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع علوفه یارانه دار جهت حمایت از دامداران منطقه سیستان

توزیع علوفه یارانه دار جهت حمایت از دامداران منطقه سیستان