مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-24اقتصادي

پیشنهاد های قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه ها برای تصمیم سازان ارسال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قرارگاه رصد و پایش طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و همچنین قرارگاه رصد و پایش وضعیت آرد ونان در محل وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت جهادکشاورزی، - محسن کوشش تبار گفت پیشنهاد های عملیاتی قرارگاه پایش مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به طور روزانه در اختیار تصمیم سازان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قرارگاه رصد و پایش طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و همچنین قرارگاه رصد و پایش وضعیت آرد ونان در محل وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت جهادکشاورزی، صنعت، معدن وتجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و اتاق اصناف ایران تشکیل شده است.

در این بازدید، نمایندگان دستگاه های اجرایی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تخصصی سازمان مربوطه و بیان مسائل و مشکلات، راهکار هایی نیز برای برون از آن ارائه کردند.

محسن کوشش تبار معاون وزیر کشور با حضور در محل این قرارگاه به بررسی نقش آن و حضور موثر نمایندگان مراجع ذی ربط پرداخت.

وی ضمن تقدیر از حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نظارتی در قرارگاه، بر ضرورت استمرار فعالیت آن تاکید و اعلام کرد قرارگاه باید با رویکرد شناسایی دقیق مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد های قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه ها برای تصمیم سازان ارسال می شود

پیشنهاد های قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه ها برای تصمیم سازان ارسال می شود