مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:372022-05-24سياسي

احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج در ایام الله دهه فجر


شهردار کرج از احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این پروژه با مشکل ناوگان مواجه است، مذاکرات خوبی با متروی تهران صورت گرفته و بنا شده دو رام قطار هفت واگنه کرج به تهران واگذار شود و در ازای آن دو قطار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کرج، ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر ماهان-آزادی ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، گفت: زیرگذر ماهان- آزادی، علی رغم آلودگی هوا و تعطیلی ادارات، با توجه به اهمیت برای شهروندان و رفاه حال مردم پروژه به بهره برداری رسید.

اولین قرارداد این پروژه در سال 98 منعقد شد ولی به دلایلی تغییرات اعمال شده در طرح مصوب، عملیات عمرانی آن از اواخر سال 99 آغاز و پیش از روی کار آمدن مدیریت شهری جدید در سال 1400، حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی ادامه داد: طی چند ماه گذشته اهتمام جدی ای برای تکمیل این زیرگذر که نقش به سزایی در کاهش ترافیک خیابان شهید بهشتی دارد، صورت گرفت و خوشبختانه امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه افتتاح زیرگذر ماهان_ آزادی شروع بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهری در سال 1401 است، تاکید کرد: بعد از این پروژه، 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج در ایام الله دهه فجر

احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج در ایام الله دهه فجر