مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:072022-05-24فرهنگي

فیلم فرخ نژاد و عبدی پور در راه سپتیمیوس آمستردام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، مراسم جایزه سپتیمیوس جوایز خود را به بهترین های چهار قاره آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا اهدا می کند که امسال در بین نامزد های بهترین بازیگر مرد آسیایی و بهترین تهیه کننده نام حمید فرخ نژاد و نیز احسان عبدی پور در بخش بهترین فیلمنامه .

- حمید فرخ نژاد نامزد بهترین بازیگر مرد و تهیه کننده و احسان عبدی پور نامزد بهترین فیلمنامه با فیلم میجر از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در مراسم جایزه سپتیمیوس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، مراسم جایزه سپتیمیوس جوایز خود را به بهترین های چهار قاره آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا اهدا می کند که امسال در بین نامزد های بهترین بازیگر مرد آسیایی و بهترین تهیه کننده نام حمید فرخ نژاد و نیز احسان عبدی پور در بخش بهترین فیلمنامه با فیلم میجر به چشم می خورد.

جایزه سپتیمیوس رویدادی است که سالیانه در آمستردام هلند برگزار می شود.

این رویداد که پیش از این با عنوان جشنواره بین المللی فیلم افق های نو شناخته می شد، با هدف کشف و حمایت از هنرمندان و سینماگران مستقل سراسر دنیا راه اندازی شده است و تلاش دارد تا در زمینه های فیلم سینمایی، مستند، انیمیشن، فیلمنامه و فیلم و سریال تلویزیونی، استعداد های شگفت انگیز را کشف و با اهدای جایزه و سایر حمایت های مادی و معنوی، افق نوینی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم فرخ نژاد و عبدی پور در راه سپتیمیوس آمستردام

فیلم فرخ نژاد و عبدی پور در راه سپتیمیوس آمستردام