مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 17:222022-05-24سياسي

صد ها بحرینی در اعلام همبستگی با آیت الله عیسی قاسم راهپیمایی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صد ها نفر از مردم بحرین شامگاه دوشنبه به مناسبت پنجمین سالروز فاجعه الدراز با راهپیمایی تا مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم در شهرک شیعه نشین الدراز در شمال غرب بحرین، - صد ها بحرینی به مناسبت پنجمین سالروز حمله ماموران امنیتی به تحصن مسالمت آمیز حامیان آیت الله عیسی قاسم در شهرک الدراز برای اعلام همبستگی با رهبر معنوی انقلاب بحرین راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صد ها نفر از مردم بحرین شامگاه دوشنبه به مناسبت پنجمین سالروز فاجعه الدراز با راهپیمایی تا مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم در شهرک شیعه نشین الدراز در شمال غرب بحرین، همبستگی خود را با رهبر معنوی انقلابشان اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنامه پوست، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حمل پلاکارد ها و پارچه نوشته ها و سر دادن شعار ضمن اعلام حمایت خود از آیت الله عیسی قاسم اشتیاق خود را برای بازگشت وی به وطنش نشان دادند و با رهبر انقلاب خود و شهدای فاجعه الدراز و دیگر شهدای انقلاب بحرین تجدید پیمان کردند.

بیست و سوم ماه مه سال 2017 (برابر با دوم خرداد سال 1396) ماموران رژیم آل خلیفه با حمله به تحصن مسالمت آمیز شهروندان بحرینی در میدان الفداء شهرک شیعه نشین الدراز که برای اعلام حمایت و همبستگی با آیت الله عیسی قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد ها بحرینی در اعلام همبستگی با آیت الله عیسی قاسم راهپیمایی کردند

صد ها بحرینی در اعلام همبستگی با آیت الله عیسی قاسم راهپیمایی کردند