مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-24بين الملل

نماینده انگلیس در وین با مقامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد


نماینده انگلیس در مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی در وین از رایزنی خود با مقامات رژیم صهیونیستی در ارتباط با برنامه هسته ای تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، استفانی القاق (Stephanie Al-Qaq) نماینده انگلیس در مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی در وین امروز سه شنبه در پیامی توییتری از رایزنی خود با مقام های صهیونیست درباره ایران خبر داد.

نماینده انگلیس در مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی در وین در این خصوص نوشت: گفتگوهای فشرده 2 روزه با (رژیم) اسراییل درباره ایران و منطقه داشتم.

چشم انداز برجام، مقایسه یادداشت ها در مورد برنامه هسته ای ایران و فعالیت های منطقه ای گسترده تر (در این گفتگوهای فشرده بررسی شد).

وی در ادامه نوشت: نشست هایی با ایال هولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، آلون بار مدیر سیاسی وزارت خارجه این رژیم و جاشوا زارکا معاون مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در امور راهبری داشته است.

این در حالیست که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر به موضع گیری درباره مذاکرات وین پرداخته بود.

وی مدعی شده بود: گفتگو میان ایران و قدرت های بزرگ درباره بازگشت به توافق هسته ای ( برچیدن تحریم های ضدایرانی) به مرحله بسیار پیشرفته ای رسیده است و ممکن است که به زودی شاهد توافق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده انگلیس در وین با مقامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد

نماینده انگلیس در وین با مقامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد