مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-24سياسي

حواشی گزارش های یارانه ای صدا و سیما


گزارشی که یک طرفه باشد و ما فقط به سراغ موافقان برویم، نتیجه مطلوب را از آن نمی گیریم.

اگر تهیه گزارش برای اثر روی مخاطب و موافق کردن آن با یک تصمیم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، یک روزنامه نگار پیشکسوت درمورد گزارش های اخیر صداوسیما درمورد یارانه ها که موجب انتقادات بسیار شده، عنوان می کند که یک گزارش باید به گونه ای باشد که همه افرادی که در یک جامعه زندگی می کنند و دیدگاه های مختلفی نسبت به یک رویداد دارند، صدای خود را در آن ببینند و احساس کنند.

در غیر اینصورت مخاطب احساس می کند که دیگر جایی برای دیدگاهش نیست و در نتیجه یک خلایی ایجاد می کند که آن جایگاه رسانه را که باید پوشش همه جانبه ای در سطح مخاطبین خود داشته باشد را تنزل می دهد.

بیژن نفیسی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا گزارش هایی که اخیرا صدا و سیما در توجیه گرانی اقلام، تولید و پخش کرده است می تواند اقناع کننده باشد، گفت: اصولا زمانی که ما پوشش گزارشی از رویدادی داریم، باید خیلی حساب شده باشد و همه جنبه های یک اتفاق را مدنظر قرار دهیم.

اگر بخواهیم صرفا به سراغ افرادی که به عنوان مردم عادی شناخته می شوند، برویم یک گزارش سطحی می شود و نمی تواند در جهت تایید یک طرح یا تصمیم در سطح جامعه تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی گزارش های یارانه ای صدا و سیما

حواشی گزارش های یارانه ای صدا و سیما